جب ہاتھوں سے ایک خاتون نے روک دیا ٹینک

woman stops tank
وینزویلا میں حکومت مخالف مظاہروں کے دوران آگے بڑھتے ایک بھاری بھرکم دگارودھي ٹینک کو ایک خاتون نے روک دیا. آنسو گیس کے گولے چھوڑے جانے کے بعد بھی یہ عورت ٹینک کے سامنے ڈٹي رہی. صدر نکولس ماڈرو کی اقتصادی پالیسیوں سے ناراض لوگ كاراكاس شہر کے فرانسسکو پھخارڈو راستے پر کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے‘ تھے‘. عینی شاہدین نے بی بی سی کو بتایا کہ اس دوران سب کو حیران کرتے ہوئے ایک خاتون براہ راست ٹینک سے سامنے کھڑی ہو گئی.
woman stops tank
وینزویلا کی سوشل میڈیا میں ٹینک کا راستہ روکنے اور اسے کچھ قدم پیچھے ہٹنے پر مجبور کرنے والی اس خاتون کو ‘بہادر’ اور ‘بہادر’ کہا گیا. اگرچہ ایل نیشنل نام کے اخبار کے فیس بک صفحے پر اس بارے میں شائع ایک خبر پر جہاں کچھ لوگوں نے انہیں‘ ‘غیر ذمہ دار’ بتایا ہے‘، کچھ نے انہیں‘ ‘لیڈی لبرٹی’ کہا ہے‘.
woman stop tank
یہ عورت اپنے گلے میں ملک کا جھنڈا لپیٹے ہوئے تھیں. انہوں نے پرچم کے ہی رنگ کی ٹوپی پہنے ہوئے تھے‘ اور اپنی پیٹھ پر ایک بیگ لئے ہوئے تھیں. نہ تو ان کے پاس ہیلمیٹ تھی، نہ ماسک اور نہ ہی سیکورٹی کے لئے کچھ اور. ان کے پاس صرف ایک گمچھا تھا جس سے وہ شاید آنسو گیس کے اثر سے تھوڑی راحت پاسکتی تھی.
عینی شاہدین کے مطابق، “وہ پرسکون تھی اور مظاہروں کے دوران سکیورٹی فورسز کے نزدیک تھی. پہلے سکیورٹی فورسز نے پانی کے splashes کی. پھر وہاں لگی دیواریں ہٹانے کے لئے ٹینک سامنے آیا اور تب یہ عورت اس کے سامنے کھڑی ہو گئی. جیسے جیسے ٹینک واپس ہٹتا گیا، وہ آگے بڑھتی گئی. ”
میڈیا کے ایک شخص نے عورت کو وہاں سے ہٹانے کے لئے کہا، لیکن انہوں نے انکار کر دیا. کچھ تصاویر میں خواتین آنسو گیس کی وجہ سے اپنی آنکھیں پوچھتی نظر آئی. کچھ وقت بعد موٹرسائیکل پر آئے پولیس والوں نے انہیں‘ وہاں سے ہٹا دیا. انہیں‘ گرفتار کیا گیا یا نہیں‘ اس بارے میں حکام نے اب تک کوئی معلومات نہیں‘ دی ہے‘.
woman stop tanks
وینزویلا کی ٹی وی صحافی کیرن پھےريرا نے اسٹاگرام پر ایک پوسٹ میں عورت کے بارے میں بتایا ہے‘ کہ وہ محفوظ ہیں‘. انہوں نے لکھا ہے‘، “سیکورٹی وجوہات سے میں ان کی شناخت نہیں‘ بتا سکتی، لیکن وہ اپنے گھر پہنچ گئی ہیں‘ اور ٹھیک ہیں‘.”
روزانہ خبریں اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔